Această politică de garanție se aplică tuturor produselor achiziționate de la SELAMAX SRL, un magazin online cu sediul în România. Ne angajăm să oferim clienților noștri produse de cea mai înaltă calitate și să asigurăm o experiență de cumpărături fără griji. În conformitate cu legislația românească aplicabilă, vă oferim următoarele garanții:

1. GARANȚIE LEGALĂ

1.1. De regulă, Bunurile cumpărate beneficiază de 24 (douăzeci și patru) luni de garanție legală de conformitate. Acest termen se calculează de la data livrării Bunului achiziționat.1.2. Totuși, pentru Bunurile a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 (doi) ani, termenul de garanție legală de conformitate se reduce la durata medie de utilizare.1.3. De asemenea, în cazul Bunurilor folosite, Cumpărătorul și Vânzătorul pot conveni reducerea termenului de garanție legală de conformitate la 12 (douăsprezece) luni de la data livrării Bunului.Vânzătorul este răspunzător față de Cumpărător pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul livrării Bunurilor.1.4. Pentru Bunurile din Comandă care beneficiază de garanția legală de conformitate, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului aceste certificate de garanție:
  • în format fizic la adresa de corespondență indicată de către Cumpărător; SAU
  • în format electronic prin transmiterea acestor certificate de garanție la adresa de e-mail comunicată de către Utilizator în cadrul Comenzii.
1.5. Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție aferent Comenzii, Cumpărătorului îi revine obligația de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi. În cazul în care Cumpărătorul are un Cont creat, atunci aceste informații pot fi găsite în cadrul Contului dedicat fiecărui Cumpărător în parte. În cazul în care Cumpărătorul nu are un Cont creat, atunci aceste informații trebuie să fie transmise în mod corect și complet către Vânzător prin intermediul Mijloacelor de comunicare la distanță.1.6. Bunurile vândute de SELAMAX cu certificat de garanție legală de conformitate.În acest caz, dacă Bunul se defectează în perioada garanției legale de conformitate, Vânzătorul asigură reparația după cum urmează:
  1. Cumpărătorul completează și transmite Formularul de reclamații și sesizări;
  2. SELAMAX trimite, gratuit, curierul la Cumpărător să ridice Bunul;
  3. Bunul este reparat în termen de 15 (cincisprezece) zile de la ridicarea Bunului;
  4. SELAMAX trimite, gratuit, curierul la Cumpărător să înapoieze Bunul.
1.7. Serviciile de reparații sunt efectuate la sediul Vânzătorului, executarea serviciilor de reparații fiind efectuată de SELAMAX SRL.1.8. Lipsa certificatului de garanție legală de conformitate a Bunului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzeci și opt) de ore de la livrarea Bunului:
  • fie la numărul de telefon 0757.685.761 (apel cu tarif normal);
  • fie pe Site – secțiune: Formular Reclamații și sesizări.
Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.Acest document a fost actualizat la data de 10.05.2024.

2. ALTE GARANȚII

1.1. Bunurile vândute de SELAMAX cu certificat de garanție emis de producător.Pentru o parte dintre Bunurile vândute de SELAMAX vei primi certificat de garanție emis de producător sau distribuitor în format tipărit. Îl găsești în cutia Bunului sau lipit pe exteriorul cutiei. Păstrează certificatul ca să poți beneficia de garanție, dacă va fi nevoie.În cazul certificatelor de garanție emise de producători, Bunul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.Dacă Bunul se defectează în perioada de garanție, reparația îți este asigurată de rețeaua de service autorizat a producătorului/distribuitorului, în centrele specificate în certificat. Trebuie doar să duci Bunul defect la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat, care va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.Condițiile de acordare a garanțiilor pot varia în funcție de producător și sunt stabilite în politicile comerciale ale fiecărui producător, la nivel național.1.2. Bunurile resigilateToate Bunurile comercializate de către vânzător cu excepția celor Bunurilor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție Bunurile resigilate), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.Toate Bunurile resigilate sunt însoțite de certificate de garanție emise de Vânzător. Transmiterea certificatului de garanție are loc conform dispozițiilor prevăzute în prezentul document. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție al fiecărui Bun.Dacă Bunul se defectează în perioada de garanție îți asigurăm reparația după cum urmează:
  1. Cumpărătorul completează și transmite Formularul de reclamații și sesizări;
  2. Cumpărătorul trimite contra cost prin curier bunul la adresa Str. Valea Lungă 20, Bl. 148A, Sc. C, Et. 1, Ap. 34, Sector 6, București;
  3. Bunul este reparat în termen de 15 (cincisprezece) zile de la ridicarea Bunului;
  4. SELAMAX trimite, gratuit, curierul la Cumpărător să înapoieze Bunul.